E-book 1: Honger en verzadiging

In tune zijn met de signalen van je honger en verzadiging is voor velen niet evident.


Ik heb mijn 9 beste tips rond honger en verzadiging opgelijst, zodat jij je honger en verzadiging beter kan leren aanvoelen!


Zo bespreek ik onder andere de hongerschaal, mogelijke hongersignalen en het genotshoogtepunt.


Wil jij ook graag je lichaamssignalen beter leren kennen? Dan is deze gids zeker iets voor jou. Je krijgt er bovendien gratis het Honger en verzadiging Worksheet bij. Zo kan je meteen met praktische oefeningen aan de slag!

Herken je jezelf hierin?

Is jouw bord soms leeg voor je het door hebt?

Durf jij jezelf al eens te overeten?

Zou je doorheen de dag blijven eten?

Weet je niet goed hoe je je honger en verzadiging nu eigenlijk moet aanvoelen?

Wil jij ook?

De honger- en verzadigingssignalen van je lichaam écht leren aanvoelen?

Je niet meer keer op keer overeten?


Leren hoe je je maaltijden verzadigend kan maken?


Bewust van een lekkere maaltijd kunnen genieten?

In 17 pagina’s leg ik jou de principes van honger en verzadiging uit én geef ik verschillende oefeningen. Oefeningen waarvan ik weet dat ze écht werken, ik gebruik ze ook in mijn consultaties!

E-book 2: Goede gewoontes

Gewoontes opstellen die je goed kan volhouden is niet eenvoudig.


Met mijn achtergrond in gedragsverandering heb ik 22 pagina's en 10 tips opgesteld over hoe jij je doelen het best opstelt zodat je ze ook effectief volhoudt. Ik leg je stap voor stap uit waar je kan op letten bij het opstellen van doelen.


Daarnaast krijg je er ook verschillende werkblaadjes bij zodat je onmiddellijk de concrete tips en oefeningen kan gaan toepassen. Dit zijn een aantal oefeningen die ik tijdens consultaties ook toepas en die werken!


Ben jij klaar om je doelen na te jagen?

Wat anderen vinden

Over de auteur


Stephanie is erkend diëtiste en gezondheidsbevorderaar.  Ze helpt mensen in het verbeteren van hun relatie met voeding en hun lichaam. Stephanie specialiseerde zich in een gewichtsneutrale aanpak gebaseerd op intuïtief eten.